cultura leonesa 
 
CONCEJALÍA DE CULTURA LEONESA
  Dirección: Plaza Don Gutierre Nº 2, Bajo; CP 24003-León
 Teléfono: 987 344 370  - 987 344 381
 Fax: 987 344 375
 E-mailjosejavier.fidalgo@aytoleon.es

castellano
Que los leoneses tenemos una cultura propia y diferenciada de nuestro entorno es una verdad incontestable. Esa identidad se plasma en todas las manifestaciones culturales y artísiticas antiguas o modernas, tradicionales o en la vanguardia, permaneciendo unas brasas de sabiduría, visión única y personal que se adapta a los tiempos que le corresponden pero sin perder la esencia propia: pintura, escultura, arquitectura, teatro, música, lengua, el modo de poblar su territorio y responder a us realidad, son las bases en las que mostramos nuestra personalidad como colectivo humano, En este sentido La Concejalía de Cultura Leonesa del Ayuntamiento de León quiere potenciar la cultura leonesa, promover el conocimiento de lo que fuimos, de lo que somos, y de lo que queremos ser. Aquí se encuentra un pasado lleno de sabiduría milenaria con un presente que recoge la herencia del tiempo. Pero nunca perdemos la mirada pal futuro, qué queremos ser, cómo queremos serlo, un futuro colectivo suma de futuros individuales. Un futuro de Llión y para Llión.

 

llïonés
Que los llïoneses tenemos una cultura propia y desemeyada del nuesu alrodiu ye una verdá irretrucable. Esa identidá plásmase en tolas manfiestaciones culturales y artísticas antiguas ou modernas, tradicionales ou na vanguardia, remaneciendu un rescueldu de sabiduría, visión única y presonal que s’afita a los tiempos que ye cuerrespuenden peru ensin perdere la esencia propia: pintura, escultura, arquiteutura, tïatru, música, llingua, el mou de poblar el sou territoriu y responder a la sua rïalidá, son basas nas qu’amosamos la nuesa presonalidá cumu colleutivu humanu. N’esti sen, la Conceyería de Cultura Llïonesa del conceyu de Llión quier potenciare la cultura llïonesa, promovere la conocencia de lu que fumos, de lu que somos, y de lu que queremos sere. Eiquí alcuéntrase un pasáu enchenu de sabiduría milenaria cun un presente que recueye la heredanza del tiempu. Peru nunca perdemos la mirada pal futuru, qué queremos sere, cúmu seremos selu, un futuru colleutivu suma de futuros individuales. Un futuru de Llión y pa Llión.
 

 próximos eventos

Exposición Begoña Pérez
18/04/2017 - 16/06/2017
Aun puedes llegar al evento
Lo sentimos, el evento ha finalizado

 enlaces de interés...

Ayuntamiento de León, Av. Ordoño II nº 10, 24001, León         Tlfno centralita: 987 895 500       Atencion ciudadana: 010
condiciones legales   |    accesibilidad   |   Contacto